Indesit BIAA 13 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit BIAA 13 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

verkroost111 11-09-2014

2 jaar geleden gekocht bij wehkamp
toen der tijd leek het een goede aankoop. achteraf kom ik weer tot conclusie goed koop is duur koop. de koelkast maakt een enorme kabaal en koelt niet meer zoals het hoort (lekt) .we hebben wehkamp op de hoogte gesteld maar hier krijgen wij nog meer hoofdpijn .

erickoel 11-09-2014

Topservice van veiligkopen.nl
mooie vormgeving en stil en goede levering want ze namen de oude ijskast mee terwijl dit niet was doorgegeven en een goede afhandeling ivm een kleine beschadiging.

KCM 12-09-2013
Geschreven voor: Indesit BIAA 13 wit

Over de werking heb ik nog niet veel ervaring want hij is nog niet goed in bedrijf. Wel bromt de beplating een beetje mee als hij draait. Als je hem naar achteren drukt dan is het weg dus wellicht moet ik hem wat meer waterpas zetten. Wat mij erg is tegengevallen is het omdraaien van de draairichting van de deuren. Wat een amateuristisch gebeuren.
Eerst moet je contact opnemen met de servicedienst. Dan moet je een mail sturen. Daarna krijg je een gebruiksaanwijzing in pdf die met een vertaalmachine uit het pools is vertaald o.i.d. (klopt niks van) Na punt 5 ontbreekt verdere instructie. En de meeste handelingen worden niet vermeld. Het ergste is dat de scharnierbevestigingen aan de te maken kant onderin geen enkele stevige bevestiging bieden (ik heb er 6 schroeven in gezet en het zit nog steeds niet goed vast in het slappe plastic!!)
Voor het middenscharnier moet je zelf gaatjes boren waarvoor men ook nog de verkeerde diameter opgeeft. Rond 2 mm is echt te krap en moet boortje 3 zijn. Al met al een paar uurtjes klungelen om het goed te krijgen. Het is een mooie grote koelkast maar als je de deuren moet gaan draaien koop dan een ander apparaat. Standaard zijn de deuren linksdraaiend en gaan ze dus links open en zitten de scharnieren rechts.

hott 13-08-2013
Geschreven voor: Indesit BIAA 13 wit

Vandaag koel/vrieskast binnengekregen. Schanierkant deur moest omgezet worden.
Standaard schaniert deze aan de rechterkant. Boekje waarin dit uitgelegd werd was niet in het NL maar iets van Oost-Europees. Gelukkig waren de plaatjes erbij duidelijk genoeg. Jammer alleen dat de gaten linksonder te groot waren voor de schroeven welke er rechtsonder uitkwamen. Dan maar in de rommelbak zoeken naar passende schroeven en de gaten van het onderste schanierdeel opboren zodat deze toch nog stevig vast kwam te zitten. Voor het middelste schanier moesten twee 3mm gaatjes geboord worden (stond ook in de beschrijving). Alle afdekkapjes om de vrijgekomen gaten af te dichten zaten er netjes bij. Na een half uurtje schroeven (en boren) draaiden de deuren netjes de andere kant op.
Koelt goed, alleen viel ons op dat het bovenste gedeelte van de vrieskast geen lade is maar alleen een klep. De producten liggen dus rechtstreeks op het vriesrooster. Voordeel is dan welweer dat het lekker snel bevriest. Ik hoop alleen dat het spul er niet permanent aan vastvriest zodat je het er niet meer uitkrijgt zonder eerst te ondooien. We zullen zien hoe dit bevalt, wordt vervolgt.
Al met al is dit een prima koel/vrieskast (als tweede in de bijkeuken).

Wouterrrrr 15-08-2013

Is deze koelkast echt zo stil als wordt gezegd? Kan de koelkast in een open keuken? Bedankt!

Oostra01 21-02-2015

Kan je mij vertellen hoe de scharnieren omgedraaid bevestigd moeten worden?
Groet, Henk

hott 16-08-2013

Vastvriezen in het bovenste gedeelte (wat geen lade is) valt mee.

hott 16-08-2013

Reactie op Wouterrr
Echt veel geluid maakt deze niet, maar je hoort hem wel.
Bij ons maakt dat niet uit omdat deze in de bijkeuken staat als tweede koelkast. In de keuken (ook open naar de woonkamer) staat een Liebherr, die zijn echt heel stil (maar ook veel duurder)

jolkie 09-02-2013
Geschreven voor: Indesit BIAA 13 wit

een mooie koelkast Als hij aanslaat hoor je bijna niet
Veel ruimte en een praktische indeling Een goede aankoop voor weinig geld